Το Live Seminar “Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία” έχει ως στόχο να δώσει βασικές κατευθύνσεις και συμβουλές για την επίλυση παραπόνων των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας.
Τα παράπονα των επισκεπτών σας είναι εξαιρετικές ευκαιρίες ενδυνάμωσης, ανάπτυξης και βελτίωσης των διαδικασιών, των πολιτικών και εν τέλει των υπηρεσιών σας. Επιπλέον, η αποτελεσματική τους επίλυση, μέσα από τρόπους που θα αναλύσουμε, δημιουργεί ακόμα πιο πιστούς πελάτες, ενώ παράλληλα ενισχύει την εταιρική σας εικόνα.
Τα Induction Seminars είναι διαθέσιμα μόνο για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια ή Μηνιαία Συνδρομή τους. Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του Seminar, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε την παρουσίαση, να συμπληρώσετε το test αξιολόγησης και να λάβετε το σχετικό πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Το μάθημα "Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία" θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:
Τι περιμένουν οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου; Ποιες είναι οι ανάγκες τους; Πότε δημιουργείται ένα παράπονο; Έγκαιρη αναγνώριση ενός παραπόνου και πρόληψη κλιμάκωσης. Οφέλη από την αποτελεσματική διαχείριση ενός παραπόνου.
Η αρχή L.E.A.R.N. , η σημασία της ενεργητικής ακρόασης, η τέχνη των ερωτήσεων, το follow-up.
Επικοινωνιακά λάθη που πρέπει να αποφύγετε. Η σημαντικότητα της γλώσσας του σώματος. Συμβουλές για απαντήσεις σε γραπτά παράπονα και online κριτικές.
Want to receive push notifications for all major on-site activities?