Select Your Favourite
Category And Start Learning.

( 0 Κριτικές )

Νέο

Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία

( 0 Κριτικές )

Επίπεδο

Intermediate

Ενότητες

4

Περιεχόμενο Μαθήματος

4 Ενότητες3h

Βοηθητικά Videos

Ενότητα 1: Η “φυσιολογία” ενός παραπόνου
00:00:00
Ενότητα 2: Τεχνικές διαχείρισης ενός παραπόνου
00:00:00
Ενότητα 3: Πρακτικές συμβουλές και παραδείγματα για τη διαχείριση παραπόνων στο ξενοδοχείο σας
00:00:00

Εκπαιδευτικό Υλικό

Αξιολόγηση & Certificate

Περιγραφή

Το Live Seminar “Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία” έχει ως στόχο να δώσει βασικές κατευθύνσεις και συμβουλές για την επίλυση παραπόνων των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας. 

Τα παράπονα των επισκεπτών σας είναι εξαιρετικές ευκαιρίες ενδυνάμωσης, ανάπτυξης και βελτίωσης των διαδικασιών, των πολιτικών και εν τέλει των υπηρεσιών σας. Επιπλέον, η αποτελεσματική τους επίλυση, μέσα από τρόπους που θα αναλύσουμε, δημιουργεί ακόμα πιο πιστούς πελάτες, ενώ παράλληλα ενισχύει την εταιρική σας εικόνα.

Τα Induction Seminars είναι διαθέσιμα μόνο για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια ή Μηνιαία Συνδρομή τους. Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του Seminar, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε την παρουσίαση, να συμπληρώσετε το test αξιολόγησης και να λάβετε το σχετικό πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

Στόχοι Μαθήματος:

  • Να κατανοηθεί η σημαντικότητα ενός παραπόνου, καθώς και τα οφέλη από την αποτελεσματική διαχείρισή του
  • Να αναλυθούν τεχνικές διαχείρισης παραπόνων, καθώς και επικοινωνιακά λάθη που πρέπει να αποφεύγονται
  • Να δοθούν πρακτικά παραδείγματα και συμβουλές επιτυχημένης διαχείρισης παραπόνων

Τι θα μάθετε;

Το μάθημα "Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία" θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:

Η “φυσιολογία” ενός παραπόνου

Τι περιμένουν οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου; Ποιες είναι οι ανάγκες τους; Πότε δημιουργείται ένα παράπονο; Έγκαιρη αναγνώριση ενός παραπόνου και πρόληψη κλιμάκωσης. Οφέλη από την αποτελεσματική διαχείριση ενός παραπόνου.

Τεχνικές διαχείρισης ενός παραπόνου

Η αρχή L.E.A.R.N. , η σημασία της ενεργητικής ακρόασης, η τέχνη των ερωτήσεων, το follow-up.

Πρακτικές συμβουλές και παραδείγματα για τη διαχείριση παραπόνων στο ξενοδοχείο σας

Επικοινωνιακά λάθη που πρέπει να αποφύγετε. Η σημαντικότητα της γλώσσας του σώματος. Συμβουλές για απαντήσεις σε γραπτά παράπονα και online κριτικές.

Προϋποθέσεις Παρακολούθησης

  • Για την παρακολούθηση των Induction Seminars μπορείτε να ενεργοποιήσετε την Ετήσια Συνδρομή σας στην πλατφόρμα, η οποία θα σας δώσει πρόσβαση σε όλα τα επερχόμενα σεμινάρια της Hotelier Academy και σε επιπρόσθετο εκπαιδευτικό περιεχόμενο, για τους επόμενους 12 μήνες.
  • Εναλλακτικά, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη Μηνιαία Συνδρομή σας, μέσω της οποίας θα αποκτήσετε πρόσβαση στα σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο των 30 ημερών, μέχρι και τη λήξη της.

Ποιους Αφορά

  • Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων
  • Διευθυντές Ξενοδοχείων
  • Προϊσταμένους Τμημάτων Ξενοδοχείων
  • Σπουδαστές Σχολών Τουρισμού και Φιλοξενίας
  • Οποιονδήποτε θέλει να μάθει περισσότερα για τον τομέα της Φιλοξενίας

Το μάθημα περιλαμβάνει:

  • 180 Λεπτά Εκπαίδευσης
  • Πρόσβαση σε επιπλέον εκπαιδευτικό περιεχόμενο όπως Tutorials ή Αρθρογραφία
  • Test Αξιολόγησης για διασφάλιση κατανόησης του περιεχομένου
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Μόνιμη Πρόσβαση στο Περιεχόμενο
Share:

Want to receive push notifications for all major on-site activities?