Το Live Seminar “Hotel Etiquette: Τρόποι Καλής Συμπεριφοράς για Ξενοδοχοϋπαλλήλους” έχει ως στόχο να αναλύσει όλους τους βασικούς κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς, επικοινωνίας και εμφάνισης σε ένα ξενοδοχείο, οι οποίοι ενισχύουν την αίσθηση της φιλοξενίας, της σιγουριάς και της ασφάλειας στον επισκέπτη.
Αυτό το σεμινάριο αποτελεί το Savoir Vivre των ξενοδοχοϋπαλλήλων. Όλα όσα πρέπει να ξέρει ένας καλός ξενοδοχοϋπάλληλος, ανεξαρτήτως τμήματος, για να εξυπηρετεί τους επισκέπτες του ξενοδοχείου του σαν πραγματικός οικοδεσπότης.
Τα Induction Seminars είναι διαθέσιμα μόνο για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια ή Μηνιαία Συνδρομή τους. Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του Seminar, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε την παρουσίαση, να συμπληρώσετε το test αξιολόγησης και να λάβετε το σχετικό πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Το μάθημα "Hotel Etiquette: Τρόποι Καλής Συμπεριφοράς για Ξενοδοχοϋπαλλήλους" θέλει να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:
Ποια είναι η σωστή απόσταση του σώματός σας από έναν επισκέπτη; Πόσο σημαντική είναι η γλώσσα του σώματός σας ως προς τα μηνύματα που δίνετε στον επισκέπτη; Ποια θέματα είναι αποδεκτά να χρησιμοποιήσετε ως “conversation starters” με επισκέπτες και ποια αποτελούν “λεπτά” ζητήματα που πρέπει να αποφύγετε να αναπτύξετε; Πόσο σημαντική είναι η ενεργή ακρόαση και η ενσυναίσθηση στην επικοινωνία σας με τον επισκέπτη;
Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες ένδυσης, προσωπικής υγιεινής και περιποίησης, που όχι μόνο σας δίνουν επαγγελματική εικόνα, αλλά δημιουργούν και μια αίσθηση ασφάλειας και οικειότητας στον επισκέπτη;
Όλα όσα χρειάζεται να προσέξετε κατά την τηλεφωνική και γραπτή σας επικοινωνία με τον επισκέπτη. Χρήσιμα tips και scripts που θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε συνήθη επικοινωνιακά λάθη και αστοχίες.
Want to receive push notifications for all major on-site activities?