Select Your Favourite
Category And Start Learning.

( 0 Κριτικές )

Νέο

Hotel Etiquette

( 0 Κριτικές )

Επίπεδο

Intermediate

Ενότητες

4

Περιεχόμενο Μαθήματος

4 Ενότητες3h

Βοηθητικά Videos

Ενότητα 1: Βασικοί κανόνες επικοινωνίας και συμπεριφοράς σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους επισκέπτες στους χώρους του ξενοδοχείου
00:00:00
Ενότητα 2: Grooming standards ενός ξενοδοχοϋπαλλήλου
00:00:00
Ενότητα 3: Κανόνες καλής συμπεριφοράς σε γραπτή και τηλεφωνική επικοινωνία
00:00:00

Εκπαιδευτικό Υλικό

Αξιολόγηση & Certificate

Περιγραφή

Το Live Seminar “Hotel Etiquette: Τρόποι Καλής Συμπεριφοράς για Ξενοδοχοϋπαλλήλους” έχει ως στόχο να αναλύσει όλους τους βασικούς κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς, επικοινωνίας και εμφάνισης σε ένα ξενοδοχείο, οι οποίοι ενισχύουν την αίσθηση της φιλοξενίας, της σιγουριάς και της ασφάλειας στον επισκέπτη.

Αυτό το σεμινάριο αποτελεί το Savoir Vivre των ξενοδοχοϋπαλλήλων. Όλα όσα πρέπει να ξέρει ένας καλός ξενοδοχοϋπάλληλος, ανεξαρτήτως τμήματος, για να εξυπηρετεί τους επισκέπτες του ξενοδοχείου του σαν πραγματικός οικοδεσπότης. 

Τα Induction Seminars είναι διαθέσιμα μόνο για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια ή Μηνιαία Συνδρομή τους. Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του Seminar, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε την παρουσίαση, να συμπληρώσετε το test αξιολόγησης και να λάβετε το σχετικό πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

Στόχοι Μαθήματος:

  • Να κατανοηθούν βασικοί κανόνες επικοινωνίας και συμπεριφοράς που δημιουργούν θετική εντύπωση στον επισκέπτη και δεν τον φέρνουν σε δύσκολη θέση
  • Να κατανοηθούν ποια είναι τα grooming standards που προσδίδουν επαγγελματική εικόνα στον εργαζόμενο
  • Να δοθούν παραδείγματα και χρήσιμες συμβουλές για τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία με τον πελάτη

Τι θα μάθετε;

Το μάθημα "Hotel Etiquette: Τρόποι Καλής Συμπεριφοράς για Ξενοδοχοϋπαλλήλους" θέλει να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:

Βασικοί κανόνες επικοινωνίας και συμπεριφοράς σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους επισκέπτες στους χώρους του ξενοδοχείου

Ποια είναι η σωστή απόσταση του σώματός σας από έναν επισκέπτη; Πόσο σημαντική είναι η γλώσσα του σώματός σας ως προς τα μηνύματα που δίνετε στον επισκέπτη; Ποια θέματα είναι αποδεκτά να χρησιμοποιήσετε ως “conversation starters” με επισκέπτες και ποια αποτελούν “λεπτά” ζητήματα που πρέπει να αποφύγετε να αναπτύξετε; Πόσο σημαντική είναι η ενεργή ακρόαση και η ενσυναίσθηση στην επικοινωνία σας με τον επισκέπτη;

Grooming standards ενός ξενοδοχοϋπαλλήλου

Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες ένδυσης, προσωπικής υγιεινής και περιποίησης, που όχι μόνο σας δίνουν επαγγελματική εικόνα, αλλά δημιουργούν και μια αίσθηση ασφάλειας και οικειότητας στον επισκέπτη;

Κανόνες καλής συμπεριφοράς σε γραπτή και τηλεφωνική επικοινωνία

Όλα όσα χρειάζεται να προσέξετε κατά την τηλεφωνική και γραπτή σας επικοινωνία με τον επισκέπτη. Χρήσιμα tips και scripts που θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε συνήθη επικοινωνιακά λάθη και αστοχίες.

Προϋποθέσεις Παρακολούθησης

  • Για την παρακολούθηση των Induction Seminars μπορείτε να ενεργοποιήσετε την Ετήσια Συνδρομή σας στην πλατφόρμα, η οποία θα σας δώσει πρόσβαση σε όλα τα επερχόμενα σεμινάρια της Hotelier Academy και σε επιπρόσθετο εκπαιδευτικό περιεχόμενο, για τους επόμενους 12 μήνες.
  • Εναλλακτικά, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη Μηνιαία Συνδρομή σας, μέσω της οποίας θα αποκτήσετε πρόσβαση στα σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο των 30 ημερών, μέχρι και τη λήξη της.

Ποιους Αφορά

  • Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων
  • Διευθυντές Ξενοδοχείων
  • Προϊσταμένους Τμημάτων Ξενοδοχείων
  • Ξενοδοχοϋπαλλήλους όλων των Ειδικοτήτων
  • Σπουδαστές Σχολών Τουρισμού και Φιλοξενίας
  • Οποιονδήποτε θέλει να μάθει περισσότερα για τον τομέα της Φιλοξενίας

Το μάθημα περιλαμβάνει:

  • 180 Λεπτά Εκπαίδευσης
  • Πρόσβαση σε επιπλέον εκπαιδευτικό περιεχόμενο όπως Tutorials ή Αρθρογραφία
  • Test Αξιολόγησης για διασφάλιση κατανόησης του περιεχομένου
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Μόνιμη Πρόσβαση στο Περιεχόμενο
Share:

Want to receive push notifications for all major on-site activities?