Το Live Seminar “Οργάνωση Τμήματος Front Office” έχει ως στόχο να αναλύσει όλες τις βασικές ενέργειες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος Front Office στο ξενοδοχείο σας.
Αυτό το σεμινάριο αποτελεί τον πιο “must-have oδηγό” όλων όσων πρέπει να κάνετε στο τμήμα του Front Office πριν το άνοιγμα, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του ξενοδοχείου και στο κλείσιμο, ενώ παρέχει χρήσιμα tips, λίστες και οδηγίες για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος.
Τα Induction Seminars είναι διαθέσιμα μόνο για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια ή Μηνιαία Συνδρομή τους. Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του Seminar, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε την παρουσίαση, να συμπληρώσετε το test αξιολόγησης και να λάβετε το σχετικό πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Το μάθημα "Οργάνωση Τμήματος Front Office" θέλει να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:
Από το άλφα ως το ωμέγα, όλα όσα πρέπει να κάνετε ως τμήμα Front Office για το άνοιγμα ενός ξενοδοχείου, την καθημερινή λειτουργία του και το κλείσιμο της σεζόν.
Πώς οργανώνετε το προσωπικό σας και τις βάρδιές σας; Πώς οργανώνετε τα αρχεία σας, ώστε να εργάζεστε ευκολότερα και αποτελεσματικότερα; Πώς η αυτοματοποίηση θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον χρόνο απάντησης και επεξεργασίας στα πιο συχνά emails και reports που συναντάτε; Ποιες πληροφορίες πρέπει να γνωρίζουν για το τμήμα σας τα άλλα τμήματα και ποιες εσείς για τα άλλα τμήματα, προκειμένου να εργάζεστε όλοι πιο μεθοδικά και συντονισμένα; Ποια είναι τα θέματα ασφάλειας που χρειάζεται να γνωρίζετε;
Τέλος, στην ενότητα αυτή θα μάθετε πώς να δημιουργείτε SOPs και check lists που θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε και να παρακολουθήσετε καλύτερα τη δουλειά σας και το τμήμα σας.
Want to receive push notifications for all major on-site activities?