fbpx

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

( 0 Κριτικές )

Οργάνωση Τμήματος Front Office | Induction Seminars

( 0 Κριτικές )

Επίπεδο

Intermediate

Ενότητες

6

Ενεργοποίησε τη συνδρομή σου

Περιεχόμενο Μαθήματος

6 Ενότητες3h

Βοηθητικά Videos

Εισαγωγή
Βασικά καθήκοντα του τμήματος Front Office
Εργαλεία & tips για την οργάνωση του τμήματος
Check lists & πρακτική εφαρμογή

Εκπαιδευτικό Υλικό

Αξιολόγηση & Certificate

Περιγραφή

Το Live Seminar “Οργάνωση Τμήματος Front Office”  έχει ως στόχο να αναλύσει όλες τις βασικές ενέργειες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος Front Office στο ξενοδοχείο σας. 

Αυτό το σεμινάριο αποτελεί τον πιο “must-have oδηγό” όλων όσων πρέπει να κάνετε στο τμήμα του Front Office πριν το άνοιγμα, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του ξενοδοχείου και στο κλείσιμο, ενώ παρέχει χρήσιμα tips, λίστες και οδηγίες για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος.

Τα Induction Seminars είναι διαθέσιμα μόνο για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια ή Μηνιαία Συνδρομή τους. Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του Seminar, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε την παρουσίαση, να συμπληρώσετε το test αξιολόγησης και να λάβετε το σχετικό πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

Στόχοι Μαθήματος:

  • Να αναλυθούν όλες οι ενέργειες που λαμβάνουν χώρα πριν το άνοιγμα του ξενοδοχείου, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του και στο κλείσιμο 
  • Να δοθούν χρήσιμα tips για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος από πλευράς ανθρώπινου δυναμικού, διαδικασιών και εξοπλισμού
  • Να δοθούν check lists που θα σας βοηθήσουν από την πρώτη κιόλας μέρα να εφαρμόσετε με επιτυχία όλες τις ενέργειες και τις συμβουλές που σας δίνουμε, προς όφελος του ξενοδοχείου σας

Τι θα μάθετε;

Το μάθημα "Οργάνωση Τμήματος Front Office" θέλει να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:

Ενέργειες Front Office για pre opening, λειτουργία και κλείσιμο ξενοδοχείου

Από το άλφα ως το ωμέγα, όλα όσα πρέπει να κάνετε ως τμήμα Front Office για το άνοιγμα ενός ξενοδοχείου, την καθημερινή λειτουργία του και το κλείσιμο της σεζόν.

Χρήσιμα tips για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος

Πώς οργανώνετε το προσωπικό σας και τις βάρδιές σας; Πώς οργανώνετε τα αρχεία σας, ώστε να εργάζεστε ευκολότερα και αποτελεσματικότερα; Πώς η αυτοματοποίηση θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον χρόνο απάντησης και επεξεργασίας στα πιο συχνά emails και reports που συναντάτε; Ποιες πληροφορίες πρέπει να γνωρίζουν για το τμήμα σας τα άλλα τμήματα και ποιες εσείς για τα άλλα τμήματα, προκειμένου να εργάζεστε όλοι πιο μεθοδικά και συντονισμένα; Ποια είναι τα θέματα ασφάλειας που χρειάζεται να γνωρίζετε;

Υποδείγματα SOPs και check lists που θα σας βοηθήσουν στην καλύτερη οργάνωση

Τέλος, στην ενότητα αυτή θα μάθετε πώς να δημιουργείτε SOPs και check lists που θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε και να παρακολουθήσετε καλύτερα τη δουλειά σας και το τμήμα σας.

Προϋποθέσεις Παρακολούθησης

  • Για την παρακολούθηση των Induction Seminars μπορείτε να ενεργοποιήσετε την Ετήσια Συνδρομή σας στην πλατφόρμα, η οποία θα σας δώσει πρόσβαση σε όλα τα επερχόμενα σεμινάρια της Hotelier Academy και σε επιπρόσθετο εκπαιδευτικό περιεχόμενο, για τους επόμενους 12 μήνες.
  • Εναλλακτικά, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη Μηνιαία Συνδρομή σας, μέσω της οποίας θα αποκτήσετε πρόσβαση στα σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο των 30 ημερών, μέχρι και τη λήξη της.

Ποιους Αφορά

  • Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων
  • Διευθυντές Ξενοδοχείων
  • Προϊσταμένους και Προσωπικό Τμήματος Front Office
  • Σπουδαστές Σχολών Τουρισμού και Φιλοξενίας
  • Οποιονδήποτε θέλει να μάθει περισσότερα για τον τομέα της Φιλοξενίας

Το μάθημα περιλαμβάνει:

  • 180 Λεπτά Εκπαίδευσης
  • Πρόσβαση σε επιπλέον εκπαιδευτικό περιεχόμενο όπως Tutorials ή Αρθρογραφία
  • Test Αξιολόγησης για διασφάλιση κατανόησης του περιεχομένου
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Μόνιμη Πρόσβαση στο Περιεχόμενο
Ενεργοποίησε τη συνδρομή σου
Share:

Want to receive push notifications for all major on-site activities?