Select Your Favourite
Category And Start Learning.

( 0 Κριτικές )

Ξενοδοχειακό Digital Marketing Setup

( 0 Κριτικές )

Επίπεδο

Intermediate

Ενότητες

4

Περιεχόμενο Μαθήματος

4 Ενότητες3h

Βοηθητικά Videos

Ενότητα 1: Βασικά εργαλεία Digital Marketing για ξενοδοχεία
00:00:00
Ενότητα 2: Ο ρόλος του περιεχομένου (content) στο Digital Marketing ξενοδοχείων
00:00:00
Ενότητα 3: Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε στρατηγική Digital Marketing για το δικό σας ξενοδοχείο;
00:00:00

Εκπαιδευτικό Υλικό

Αξιολόγηση & Certificate

Περιγραφή

Το Live Seminar “Ξενοδοχειακό Digital Marketing Setup” έχει ως στόχο να σας εισάγει σε βασικά εργαλεία Digital Marketing για το ξενοδοχείο σας και να σας δώσει τη γνώση να τα διαχειρίζεστε επαρκώς.

Πόσα εργαλεία Digital Marketing χρησιμοποιείτε ήδη για το ξενοδοχείο σας; Πώς μπορεί η Google να σας βοηθήσει στο Digital Marketing του ξενοδοχείου σας; Ποιος ο ρόλος των Social Media; Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε και να στείλετε newsletters στους επισκέπτες σας; Πώς καθορίζετε το περιεχόμενο σε όλα τα εργαλεία Digital Marketing του ξενοδοχείου σας; Πώς μπορείτε να τα εφαρμόσετε όλα αυτά στο ξενοδοχείο σας;

Τα Induction Seminars είναι διαθέσιμα μόνο για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια ή Μηνιαία Συνδρομή τους. Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του Seminar, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε την παρουσίαση, να συμπληρώσετε το test αξιολόγησης και να λάβετε το σχετικό πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

Στόχοι Μαθήματος:

  • Να έρθετε σε επαφή με όλα τα βασικά εργαλεία Digital Marketing που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο ξενοδοχείο σας και να κατανοήσετε τον ρόλο του περιεχομένου (Content) σε αυτά
  • Να μάθετε να στήνετε και να διαχειρίζεστε επαρκώς τα εργαλεία της Google και να στέλνετε newsletters
  • Να σας δοθούν χρήσιμες συμβουλές για να δημιουργήσετε μια στρατηγική Digital Marketing για το δικό σας ξενοδοχείο

Τι θα μάθετε;

Το μάθημα "Ξενοδοχειακό Digital Marketing Setup" θέλει να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:

Βασικά εργαλεία Digital Marketing για ξενοδοχεία

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για Google, social media και newsletters, ως χρήσιμα εργαλεία Digital Marketing για ξενοδοχεία και τα πλεονεκτήματα του καθενός. Πώς να στήσετε το ξενοδοχειακό σας profile στα εργαλεία της Google; Πώς να δημιουργήσετε και να στείλετε newsletters μέσω Mailchimp;

Ο ρόλος του περιεχομένου (content) στο Digital Marketing ξενοδοχείων

Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του περιεχομένου στο Digital Marketing; Η συμβολή του στο Reputation Management, στο brand positioning και στη δημιουργία ζήτησης για το ξενοδοχείο σας. Πώς δημιουργούμε περιεχόμενο για Digital Marketing στα διάφορα εργαλεία που χρησιμοποιούμε; Κάθε πότε το ανανεώνουμε; Με βάση ποια κριτήρια; Συμβουλές για σημεία που πρέπει να προσέξουμε.

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε στρατηγική Digital Marketing για το δικό σας ξενοδοχείο;

Τι πρέπει να προσέξετε και πού να εστιάσετε; Πρακτικές συμβουλές και check lists ενεργειών για να μπορέσετε να δημιουργήσετε τη δική σας στρατηγική Digital Marketing.

Προϋποθέσεις Παρακολούθησης

  • Για την παρακολούθηση των Induction Seminars μπορείτε να ενεργοποιήσετε την Ετήσια Συνδρομή σας στην πλατφόρμα, η οποία θα σας δώσει πρόσβαση σε όλα τα επερχόμενα σεμινάρια της Hotelier Academy και σε επιπρόσθετο εκπαιδευτικό περιεχόμενο, για τους επόμενους 12 μήνες.
  • Εναλλακτικά, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη Μηνιαία Συνδρομή σας, μέσω της οποίας θα αποκτήσετε πρόσβαση στα σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο των 30 ημερών, μέχρι και τη λήξη της.

Ποιους Αφορά

  • Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων
  • Διευθυντές Ξενοδοχείων
  • Διευθυντές Πωλήσεων και Marketing Ξενοδοχείων
  • Σπουδαστές Σχολών Τουρισμού και Φιλοξενίας
  • Οποιοσδήποτε θέλει να μάθει περισσότερα για τον τομέα της Φιλοξενίας

Το μάθημα περιλαμβάνει:

  • 180 Λεπτά Εκπαίδευσης
  • Πρόσβαση σε επιπλέον εκπαιδευτικό περιεχόμενο όπως Tutorials ή Αρθρογραφία
  • Test Αξιολόγησης για διασφάλιση κατανόησης του περιεχομένου
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Μόνιμη Πρόσβαση στο Περιεχόμενο
Share:

Want to receive push notifications for all major on-site activities?