Το 2o session του Live Seminar “Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία” έχει ως στόχο να δώσει βασικές κατευθύνσεις και συμβουλές για την επίλυση παραπόνων των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας.
Τα παράπονα των επισκεπτών σας είναι εξαιρετικές ευκαιρίες ενδυνάμωσης, ανάπτυξης και βελτίωσης των διαδικασιών, των πολιτικών και εν τέλει των υπηρεσιών σας. Επιπλέον, η αποτελεσματική τους επίλυση, μέσα από τρόπους που θα αναλύσουμε, δημιουργεί ακόμα πιο πιστούς πελάτες, ενώ παράλληλα ενισχύει την εταιρική σας εικόνα.