Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Φόρτωση Εκδηλώσεις

« Όλες οι Εκδηλώσεις

2o session: Οργάνωση Τμήματος Front Office | Induction Seminars | Φεβρουάριος

22 Φεβρουαρίου, 2023 @ 18:00 - 21:00

Το δεύτερο session του Live Seminar “Οργάνωση Τμήματος Front Office”  έχει ως στόχο να αναλύσει όλες τις βασικές ενέργειες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος Front Office στο ξενοδοχείο σας.

Αυτό το σεμινάριο αποτελεί τον πιο “must-have oδηγό” όλων όσων πρέπει να κάνετε στο τμήμα του Front Office πριν το άνοιγμα, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του ξενοδοχείου και στο κλείσιμο, ενώ παρέχει χρήσιμα tips, λίστες και οδηγίες για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος.

Λεπτομέρειες

Ημερομηνία:
22 Φεβρουαρίου, 2023
Ώρα:
18:00 - 21:00
https://e-learning.hotelieracademy.gr/courses/organwsi-tmimatos-front-office/

Διοργανωτής

Hotelier Academy
Τηλέφωνο:
+302103245142
Email:
info@hotelieracademy.gr
Προβολή ιστότοπου Διοργανωτής

Χώρος Διεξαγωγής

Hotelier Academy E-Learning
Τηλέφωνο:
+302103245142
Προβολή ιστότοπου Χώρος Διεξαγωγής